tirsdag 25. mars 2014

DIY-Et enkelt sjølsnekra bord,og litt annet...


 I kjellerstua har det også skjedd litt småforandringer
etter nyttår. Det sto jo et hvitt kassebord her,
men det gikk jeg så veldig lei.
Planen var å få inn et pallebord, men jeg fant ut
at det ble for stort.
Så da fant jeg fram denne benkeplata som sto i garasjen,
og skrudde hjul på den.
Litt gult nå, så skal hvitvaske det.

FORNØYD!

Et par enkle bilder har også kommet opp på veggen,
målt opp og tegnet på med tusj faktisk...
Simple as that!









6 kommentarer:

  1. Hei og hopp! Er så glad for at jeg fant bloggen din, digger jo instaprofilen din, og da er det strålende lykke å se bildene dine i større format!

    Ha en feiende flott kveld!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  2. Bordet ble kjempestilig :) Snart får jeg mine svart/hvite putetrekk levert i posten, og da får jeg litt mer edge i sofaen jeg osgå, sånn som deg...

    SvarSlett
  3. Lekkert hos deg!! Så mange fine kontraster ;-)
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  4. Du er så flink og har et så kuuuult hjem:) Gjennomført i svart/ hvit:) Bordet ditt ble kjempestilig...!!!!ha en fin solrik uke! Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. The good news for us is that GMCR was originally recommended replica handbags as a short October 22, 2010when we worried about the potential valley below. At that time, investors were just getting a small sampling of the insider selling to follow and a sample of how GMCR replica wathces would treat "errors" in accounting. In spite of the SEC inquiry that began in September 2010 and continues today, the stock traded as high as $115.98. Along the way, insider selling mounted (just a small sample detailed above); red flags gucci replica continued to be discussed on March 20, 2011; Sam Antar's analysis of earnings and inventory problems on May 9, 2011; a hint of the "errors" excuse that has become the rule rather than the exception at GMCR on June 6, 2011; and chanel replica another reminder of the absurd valuation when GMCR traded above $100 per share on October 6, 2011.

    SvarSlett
  6. Nydelig, helt nydelig.

    Ble inspirert til å gjøre noe lignende selv. Jeg finner liksom ikke et slik stuebord jeg vil ha.
    Smalt, langt og med hjul! Men da kan man jo som du, gjøre det selv!

    Klem.

    SvarSlett